Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с регулировката на фаровете на 146 и решение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от NAS Покажи съобщение
    Добре де, последно какво е фи-то на шпилката?? Един казва 4мм, друг 5мм. С каква бургия да го пробия, за да знам че като се стигне до монтиране да няма изненади?
    Как прокарвате резбата, с какво?
    Оригиналната шпилка е 5 мм.,затова пробиваш с 4мм.А резбата я прокарваш със самата шпилка.

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
      Слагайте силикон ( аз лично ползвах на Bayer - прозрачен ) Никаква вода не е влизала , държи много мъжки
      И как ще го разглобиш пак,ако се наложи?

      Comment


      • #63
        Оригиналния винт е малко мекичък, и може да му повредиш резбата, Аз лично навих резбата със Винт с подходящия размер.
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
          Оригиналния винт е малко мекичък, и може да му повредиш резбата, Аз лично навих резбата със Винт с подходящия размер.
          Зависи каква ламарина използваш,ако е по-тънка става и с оригиналния.Иначе трябва да търсиш не само подходящия диаметър,но и подходящата спирала на резбата.

          Comment


          • #65
            Колеги,
            може ли някой да сподели размера на гайките, които държат фаровете, че в момента нямам гедоре и съм забравил какъв е размера, а смятам тези дни да смъкна фаровете и да ги оправя най-накрая. Имам едни тръбни ключета дето трябва да свършат работа, ама реших да питам, за да няма изненади и само да правя демонтаж и монтаж на маската.
            Alfa Romeo 146 Т.S. 1.4L 103hp '99

            Comment


            • #66
              или 10 или 8 бяха по спомени.
              точка

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от ivan dimitrov
                Ключето е 10.
                Благодаря!
                Alfa Romeo 146 Т.S. 1.4L 103hp '99

                Comment


                • #68
                  можели някой да ми прати (даде) 1 бр. от тези сверички които държат рефлектора и лупата дене играят и да може да се леголират който има някое от тези металните които са си правили пак ще почерпа и ще му го върна- зада може някои стругар да ми направи. Те са по 2бр. на фар и нали са еднакво големи?
                  Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                  ех.. Малкото КуВе
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от vlado_iv
                    StarChild
                    Брато и това правих и е съшият.....сещаш се. Има малко напредък с металните планки но тц. Mury е прав решението е нови фарчета

                    Да така е на запад ново си е ново , но тук в БГ - лв-та са на първо място!!!!!!!!!!
                    Та как беше ??? Неволята учи??
                    Аз съм повече от година с тези нови шпилки и всичко е ОК.Е не тези металните а други.
                    И ми стъпи по малко от 10 лв.всичко.
                    ако може някои да ми направи такива шпилки аз ще си платя каквото трябва
                    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                    ех.. Малкото КуВе
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Колеги, в пост #36 на стр.3 имаше снимки, които се прецакаха след проблемите с форума. Водачите могат да се направят от стругар, 1 към 1, но трябва да се даде мострата цяла - демек да се залепят парчетата от водача. Добре е да се направят и крилцата/странични и долното/. При мен се завариха с ламаринки от стругарят.
                      По отношение на резбата - както сте разбрали резбата не е стандартна, а е спираловидна като на вида. Ако се направи нова шпилка, няма как да се присади пластмасовата зъбчатка в края, защото ще превърта. За това трябва да се прави резба на водача. До колкото знам няма такива метчици за тази резба. Външния диаметър на шпилката е 5мм, а вътрешния 4мм. За по-сигурно ги измерете, за да няма индивидуални различия от годините на производство.
                      Това което направих на времето е: Пробиване на отвор 4,5мм и направа на резба с вида с външен диаметър 5мм. Има такива болтове, които са с такъв вид резба и се навиват с гаечен ключ, но при навиването се съсипват няколко, защото са по-меки от метала на водачите. Колата си свети все още с тези водачи вече 2 години.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        малеееее, колеги, кефите мъ.
                        Tази вечер, оправихме на Пламен/Trustworthy единия фар, че беше почнал да намига. МИииии за час и половина, без никакви стругари, никакви специални инструменти и буквално с подръчни средства оправихме фара. Прилагам и три снимки, чак когато сглобявахме, амаааааа през цялото време си мислех за една загорка и забравихме за фотото. Та който не вярва..... негова си работа. Който иска си купува нови фарове, ние фара го оправихме за час и половина - демонтаж, ремонт и монтаж, реглаж и една бира. Нека Trustworthy да каже дали е доволен от резултата. Ето и малкото снимки.


                        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                        сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                        Comment


                        • #72
                          ... а на 8-ма страница съм сложил и чертежи и история.... който иска да се мята. Сферата е с диаметър 10мм, да си подготвите болт с такава глава предварително!
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                          Comment


                          • #73
                            Ами аз съм доста недоволен от резултата, защото сега неотваряният фар изглежда по-мътен на фона на другия ...и свети доста по-добре
                            Иначе концепцията за водачите е огън. Емо съчини водача за минути от някаква алуминиева планка, болтче + две гайки и си работи и регулира перфектно. 'Проблемът' е, както казах, че почистения фар е видимо по-лъскав от другия и създава илюзията, че единият е сменян скоро. Разлика в осветяването също се усеща
                            Благодарности на Емо още веднъж
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #74
                              Вариантите са най-общо казано 3:
                              1. Купува се тайвански фар Depo или някой от подобните субститути, но нито един от тях няма да е като оригиналния, който е Hella. Поне цените им са поносими - последно ги гледах по около 100+ лв парчето
                              2. Купува се оригинален Hella, който струва 300-400 лв, в зависимост от доставчика, и се чака 1-2 месеца, за да пристигне
                              3. Отваряш фара и сменяш водачите

                              Вариантът да се купи 2-ра ръка оригинален фар не е алтернатива, защото проблемът с тези водачи е в стареещата пластмаса.
                              Пак казвам, концепцията на Емо с тези планки е супер надеждна и не се налага да се ходи на стругар. Проблемът с направата на струг идва от това, че резбата, която трябва да се направи на водача е нестандартна и това отказва обикновено стругаря да се захване. Въпреки че имам имам водачи, правени на струг, сложих планки без колебание, че стругованите съм ги запилял някъде вкъщи и все още ги търся . Ще ги снимам, когато ги намеря. Но изработката им е прекалено сложна - състоят се от метална част и месингова (за резбата) като двете части са запоени една за друга. Мега-надеждна работа, но предвид далеч по-лесния (а и по-евтин ) способ на Феникс, просто не си струва.
                              Емо е качил чертежче на планката. Другото е 20-ина мин работа и водачът е готов.
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от dido76bg Покажи съобщение
                                Относно ремонта на водачите на ел. фарове Хела за Алфа 145.
                                1. Като си я купих въпросните плякаха яко.
                                2. Взех си нови тайвански механични Депо - за 3 месеца се разплякаха, да не говорим, че не можеха да се регулират от самото начало като хората.
                                3. Свалих още май месец оригиналните с идеята да ги оправя скоро, но това скоро е октомври
                                Като за начало пробвах различни материали, които имах под ръка, но не успях с резбата. Взех си от Бриколаж алуминиева лайсна 1000х25х2 мм - 10 лв. Останалото, което ви трябва е малко време, флекс, бормашина, свредла за метал (3 и 4 мм), пила или шмиргел, 4 самонарезни винта 30х3 мм., силикон. Схемата е същата, като на колегата, но трябва пилене на лайсната, за да я нагодите да влезе. Моите фарове, са с малко по-различни легла за водачите от тези на колегата (скосенията са от горната страна). Може и вместо на 85мм да се отрежат на 80мм.
                                Това е - успехи.

                                Ето го на и снимки имате...
                                Тайванските не са никакво решение. Пък и след това нямат отлепяне за ремонт...
                                Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

                                Comment

                                Working...
                                X